Friday 2 July 2010

Aeja Eonni Minja

aeja-eonni-minja2.jpg

Title: 애자언니민자 / Aeja Eonni Minja

Also known as: Aeja’s Older Sister, Minja

chinese title : 爱子姐姐敏子

Genre: Family, romance

Episodes: 140

Broadcast network: SBS

Broadcast period: 2008-Apr-21 to 2008-Oct-31

Air time: Mondays to Fridays 19:20 (7:20 Korean time)

Synopsis

This drama revolves around how Min Ja and Ae Ja understand the most valuable possession of one’s life is family.

Cast

Cha Hwa Yeon as Joo Min Ja

Lee Eung Kyung as Joo Ae Ja

So Yi Hyun as Lee Chae Rin

Song Yi Woo as Han Se Ah

Extended Cast

Do Yi Sung as Park Ha Jin

Jung Jae Soon as Park Bok Nyeo (Min Ja’s mom)

Lee Myung Sil as Lee Ki Ja (Min Ja’s husband’s sister)

Yoo Seung Bong as Go Man Sik ((Ki Ja’s husband)

Yoon Da Hoon as Lee Dal Geon (Min Ja’s husband’s younger brother)

Kim Min Hee as Goo Wong Ja (Min Ja’s sister-in-law)

Lee Ji Woo as Lee Da Rin (Dal Geon’s daughter)

Lee Duk Hwa as Han Bum Man (Ae Ja’s husband)

Han Jin Hee as Park Jang Hyun (Ha Jin’s dad)

Ha Mi Hye as Ha Mi Joo (Ha Jin’s mom)

Si On as Park Ji Ae (Ha Jin’s younger sister)

Suh Sang Won as Park Dong Jin (Ha Jin’s younger brother)

Jo Eun Duk as Choong Joo Daek

Kim Hyun Jin as Kim Joon Suk (Joo Daek’s son)

Im Sung Min as Na Joo Ri

Lee Ji Hyun as Oh Yang Geum (Chae Rin’s friend)

Hong Suk Chun as Huh Goo Hyung

Park Ji Yeon as Maeng Na Yeon

Production Credits

Scriptwriter: Yoon Jung Gun

Director: Kwak Young Bum

Official Site

No comments:

Post a Comment